ភ្នាល់ Snooker ជាជម្រើសដ៏ឆ្លាតវៃសម្រាប់ការវិនិយោគចំណាយតិចចំណេញច្រើន

ភ្នាល់ Snooker

ភ្នាល់ Snooker Online គឺជាកីឡាមួយប្រភេទដែលមានលក្ខណៈស្រដៀងនឹងប៊ីយ៉ា ហើយមានដើមកំណើតនៅចក្រភពអង់គ្លេស។ អ្នកអាចលេងល្បែងអនឡាញតាមរយៈគេហទំព័រ ឬនៅលើទូរស័ព្ទដៃរបស់អ្នក (iOS ឬ Android) យ៉ាងងាយស្រួល។ ហើយក៏អាចដាក់-ដកបានដោយស្វ័យប្រវត្តិតាមរយៈគេហទំព័រផងដែរ។

ស្វាគមន៍មកកាន់កាស៊ីណូអនឡាញ ស្នុកឃ័រប៉ុកបីយែ ដែលឈានមុខគេតែមួយគត់នៅប្រទេសកម្ពុជា​ គេហទំព័ររបស់យើង យើងផ្ដល់ជូននូវវិធីងាយៗនិងមិនស្មុគស្មាញបង្កឱ្យការលេងមានសុវត្ថិភាពនិងមានភាពសប្បាយរីករាយ សម្រាប់អតិថិជនក្នុងការដាក់ប្រាក់និងការដកប្រាក់តាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិក។ សូមធ្វើ ការចុះឈ្មោះចូលជាសមាជិក លេងឥលូវនេះ! លោកអ្នកនិងទទួលបាន អត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើន ព្រមទាំងប្រម៉ូសិនដ៏ច្រើនសន្ធឹកសន្ធាប់កំពុងរងចាំអស់លោកអ្នក។

លោកអ្នកគ្រាន់តែត្រូវការធ្វើតាម ជំហានងាយៗដែលបានផ្តល់ជូនដោយមជ្ឈមណ្ឌល ព័ត៌មានផ្ទាល់ពីកាស៊ីណូអនឡាញរបស់យើងបន្ទាប់មកប្រតិបត្តិការនីមួយៗ អាចត្រូវបានបញ្ចប់យ៉ាងងាយស្រួល។ ក្នុងលក្ខណ:នេះបង្កឱ្យការលេងមានសុវត្ថិភាពនិងមានភាព សប្បាយរីករាយ ដូច្នេះអ្នកលេងនឹងមានអារម្មណ៍កក់ក្ដៅក្នុងចិត្តនៅពេលចូលលេងក្នុងគេហទំព័រ(website)របស់ពួកយើង។

របៀបលេងស្នូកឃ័រអនឡាញ ឥឡូវនេះវាត្រូវបាន លេងទូទាំងពិភពលោក ហើយជាហ្គេមពេញនិយមបំផុតមួយ។ វា​ជា​កីឡា​ដែល​លេង​នៅ​លើ​តុ​ដែល​មាន​ហោប៉ៅ។ កម្មវត្ថុនៃហ្គេមគឺដើម្បីស៊ុតបាល់ បញ្ចូលទីច្រើនជាងគូប្រកួតដោយវាយបាល់ដើម្បីឱ្យវាប៉ះនឹងផ្នែកនៃបាល់គោលរបស់អ្នកលេង។

ស្នូកឃឺជាកីឡាដែលភាគច្រើនស្រដៀងនឹងប៊ីយ៉ា។ ខណៈ​ដែល​វា​មាន​ដើម​កំណើត​នៅ​ចក្រភព​អង់គ្លេស ឥឡូវ​នេះ​វា​ត្រូវ​បាន​លេង​នៅ​ទូទាំង​ពិភពលោក​ហើយ​ស្ថិត​ក្នុង​ចំណោម​កម្មវិធី ហ្គេមពេញនិយមបំផុត។. កីឡាវាយកូនបាល់នេះ ត្រូវលេងនៅលើតុដែលមានហោប៉ៅហើយ វត្ថុនៃ ការលេងហ្គេមស៊ុតបាល់ បានច្រើនជាងគូប្រកួត។ អ្នកលេងវាយបាល់តាមរបៀបដែលប៉ះនឹងផ្នែកនៃបាល់គោលរបស់អ្នកលេង។

ការភ្នាល់ស្នូកឃឺបានចាប់ផ្តើមនៅចុងទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1800 នៅពេលដែលការលេងល្បែងស៊ីសងបានក្លាយទៅជាស្របច្បាប់ ចក្រភពអង់គ្លេស. ការ​ប្រកួត​ដំបូង​ត្រូវ​បាន​ធ្វើ​ឡើង​នៅ​ក្នុង​ទីធ្លា​សាធារណៈ​បៃតង​ដែល​ទាក់ទាញ​អ្នក​ទស្សនា​ឱ្យ​ភ្នាល់​លើ​លទ្ធផល​នៃ​ស៊ុម​នីមួយៗ។ ការ​ប្រកួត​ទាំង​នេះ​បាន​វិវត្តន៍​យ៉ាង​ឆាប់​រហ័ស​ទៅ​ជា​កីឡា​មួយ​ដែល​មាន​ច្បាប់ និង​បទប្បញ្ញត្តិ​ដែល​នាំ​ឱ្យ​មាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​អាជីព។

ការភ្នាល់ស្នូកឃឺបានឈានដល់ប្រជាប្រិយភាពខ្ពស់បំផុតរបស់ខ្លួន ដោយមានមនុស្សរាប់លាននាក់ចូលរួមក្នុងការប្រកួតជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ខណៈពេល ដែលស្នូកឃឺមិនមានប្រជាប្រិយភាពដូចកីឡាបាល់ទាត់ និងកីឡាផ្សេងទៀត ការពេញចិត្តរបស់វានៅតែបន្តកើនឡើងជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ បច្ចុប្បន្ន អ្នកភ្នាល់អាចចូលរួមបាន។ ប្រភេទភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នារួមទាំងការភ្នាល់ការប្រកួត ការភ្នាល់គ្រាប់ត និងទីផ្សារដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកភ្នាល់ភ្នាល់លើរយៈ ពេលដែលវានឹងត្រូវការសម្រាប់អ្នកលេងជាក់លាក់ដើម្បីឈ្នះស៊ុម។

ការភ្នាល់កីឡាស្នូកឃ័រមានជាទូទៅនៅក្នុងចក្រភពអង់គ្លេស ដោយសារហ្គេមនេះត្រូវបានចាក់ផ្សាយតាមកញ្ចក់ទូរទស្សន៍តាំងពីទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1960 ហើយការប្រកួតត្រូវបានផ្សាយបន្តផ្ទាល់។ ខណៈពេលដែលប្រជាប្រិយភាពខ្ពស់បំផុតនៃការភ្នាល់លើស្នូកឃ័រត្រូវបានគេឃើញនៅក្នុងហាងស្រាអង់គ្លេស សព្វថ្ងៃនេះ សកម្មភាពភ្នាល់ភាគច្រើនត្រូវបានធ្វើឡើងតាមអ៊ីនធឺណិត។

ការភ្នាល់ល្បែងស្នូកឃឺ ឥឡូវនេះជាល្បែងកម្សាន្តដ៏ល្បីល្បាញទូទាំងពិភពលោក ដោយសារហ្គេមនេះកាន់តែមានប្រជាប្រិយភាព។ ទោះបីជាវាមិនមែនជា កីឡាដ៏ពេញនិយមបំផុតក្នុងការភ្នាល់ក៏ដោយ ក៏ការ ភ្នាល់ស្នូកឃ័រតាមអ៊ីនធឺណិត គឺមានប្រជាប្រិយភាពខ្លាំង ដោយមានអ្នកលេងល្បែងកំសាន្ត និងអ្នកវិនិយោគដ៏ធ្ងន់ធ្ងរចូលរួមនៅក្នុងការភ្នាល់។

ភ្នាល់ Snooker Onlne ដែលផ្តល់ជូនដោយអ្នកជំនាញ

ភ្នាល់ Snooker Onlne ដូច្នេះតើអ្នកភ្នាល់កីឡាភ្នាល់លើស្នូកឃ័រដោយរបៀបណា? ការភ្នាល់ត្រង់បំផុតគឺកន្លែងដែលអ្នកលេងទាយថាអ្នកឈ្នះនឹងជានរណា។ ប្រភេទភ្នាល់នេះ ត្រូវបានគេហៅថាការភ្នាល់ការប្រកួត។ វាក៏មានការភ្នាល់ទាំងស្រុងផងដែរ ដែលអ្នកលេងអាចភ្នាល់នូវអ្វីដែលផ្លូវរបស់អ្នកបង់ប្រាក់នីមួយៗនៅពេល ចាប់ឆ្នោត។ លើសពីនេះទៀត មានការភ្នាល់រីករាលដាល ដែលអ្នកលេងអាចទស្សន៍ទាយការប្រកួតពិតប្រាកដមួយ។ ប្រភេទភ្នាល់នេះគឺជាប្រភេទ ភ្នាល់ដ៏ពេញនិយមបំផុតមួយ

ការភ្នាល់គ្រាប់តគឺនៅពេលដែលអ្នកលេងត្រូវបានពេញចិត្តក្នុងការឈ្នះពីពិន្ទុបន្ថែម។ ការភ្នាល់ស៊ុមពាក់ព័ន្ធនឹងស៊ុម និងចំនួនប៉ុន្មានត្រូវបានឈ្នះ ដោយអ្នកលេង។ ផ្ទុយ​ទៅ​វិញ វា​ក៏​ជាប់​ពាក់​ព័ន្ធ​នឹង​ចំនួន​អ្នក​បាត់​បង់​ដែរ។ ប្រភេទនៃការភ្នាល់ដែលគួរឱ្យរំភើបបំផុតគឺមួយដែលអ្នកភ្នាល់អាចភ្នាល់ លើពិន្ទុត្រឹមត្រូវដែលពួកគេរំពឹងទុក។

ការភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិតមានសម្រាប់អ្នកលេងដើម្បីមើលការប្រកួតក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែង និងដាក់ភ្នាល់នៅពេលដែលហ្គេមកំពុងកើតឡើង។ អ្នកភ្នាល់អាចដឹងពីកន្លែងដែលហ្គេមត្រូវបានដឹកនាំ ហើយភ្នាល់លើលទ្ធផលរបស់វា។

ការភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិតបានពង្រឹងយ៉ាងខ្លាំងដល់ឧស្សាហកម្មភ្នាល់ស្នូកឃ័រ។ វាបានពង្រីកទៅផ្នែកជាច្រើននៃពិភពលោកហើយបានក្លាយជាចំណុច ចូលខ្លះសម្រាប់អ្នកភ្នាល់កីឡា។ ដើម្បីភ្នាល់ អ្នកលេងទាំងអស់ត្រូវធ្វើគឺស្វែងរក គេហទំព័រភ្នាល់អនឡាញ ដែលផ្តល់ជូនស្នូកឃ័រនៅក្នុងទីផ្សារ របស់ពួកគេ។ បន្ទាប់មក អ្នកលេងអាចបើក និងបញ្ចូលគណនីភ្នាល់ ហើយចូលទៅកាន់ការភ្នាល់ភ្លាមៗ។

ការភ្នាល់បន្តផ្ទាល់ បានពង្រីកចូលទៅក្នុងទីផ្សារស្នូកឃឺ ជាពិសេសគេហទំព័រភ្នាល់អនឡាញ។ អ្នកលេងអាចភ្នាល់លើអ្វីដែលពួកគេឃើញនៅពេលនេះ។ ហាងឆេងសម្រាប់ការភ្នាល់បែបនេះអាចផ្លាស់ប្តូរភ្លាមៗ ដែលធ្វើឱ្យការភ្នាល់កាន់តែរំភើប។

*ការភ្នាល់ស្នុកឃ័រ

ការភ្នាល់កីឡាស្នូកឃ័រតាមអ៊ិនធឺរណែតដាក់ការភ្នាល់របស់អ្នកជាមួយអ្នកលេងស្នូកឃ័រ ដែលមានការភ្នាល់នៅក្នុងគេហទំព័រ ទោះបីជាកីឡានេះទទួលជោគជ័យក្នុងក្រុមជាក់លាក់ក៏ដោយប៉ុន្តែគេហទំព័រនេះពេញចិត្តអ្នកលេងហានិភ័យទាំងអស់ជាមួយនឹងគុណភាពនៃការលេងល្អបំផុត។

ការភ្នាល់កីឡាស្នូកឃ័រយូហ្វាបគឺជាការភ្នាល់កីឡាតាមអ៊ិនធឺរណែតដែលអាចចូលដំណើរការបានតាមរយៈគេហទំព័រអ៊ីនធឺណេតដែលជាគេហទំព័រល្បីបំផុតនៅក្នុងប្រទេសថៃហើយ ប្រមូលផ្តុំការភ្នាល់គ្រប់ប្រភេទសម្រាប់អ្នកដែលមានហានិភ័យក្នុង ការភ្នាល់។ ការជ្រើសរើសការភ្នាល់កីឡាស្នូកឃ័រផ្តល់ជូននូវប្រព័ន្ធការភ្នាល់តាមអ៊ិនធរណេតសម្រាប់ការកម្សាន្តជាមុន។ លើសពីនេះទៅទៀតមានតែ 3ដុល្លា ប៉ុណ្ណោះដែលអាចចាប់ផ្តើមការភ្នាល់។

*ពណ៌នៃបាល់ស្នុកឃ័រនិងពិន្ទុ

  • បាល់ពណ៌ស ១ គ្មានពិន្ទុទេវាគឺជាបាល់មួយដែលត្រូវវាយបាល់ពណ៌ផ្សេងទៀតឱ្យធ្លាក់ចូលហោប៉ៅ។
  • បាល់ក្រហមចំនួន ១៥ មាន ១ ពិន្ទុក្នុងមួយគ្រាប់
  • បាល់លឿង ១ មាន ២ ពិន្ទុ
  • បាល់ពណ៌បៃតង ១ មាន ៣ ពិន្ទុ
  • គ្រាប់បាល់ពណ៌ត្នោតឬសូកូឡា ១ មាន ៤ ពិន្ទុ
  • បាល់ពណ៌ខៀវ ១ មាន ៥ ពិន្ទុ
  • បាល់ពណ៌ផ្កាឈូក ១ មាន ៦ ពិន្ទុ
  • បាល់ខ្មៅ ១ មាន ៨ ពិន្ទុ

*វិធាន

  • បាល់ពណ៌ស ១ គ្មានពិន្ទុទេវាគឺជាបាល់មួយដែលត្រូវវាយបាល់ពណ៌ផ្សេងទៀតឱ្យធ្លាក់ចូលហោប៉ៅ។
  • បាល់ក្រហមចំនួន ១៥ មាន ១ ពិន្ទុក្នុងមួយគ្រាប់
  • បាល់លឿង ១ មាន ២ ពិន្ទុ
  • បាល់ពណ៌បៃតង ១ មាន ៣ ពិន្ទុ
  • គ្រាប់បាល់ពណ៌ត្នោតឬសូកូឡា ១ មាន ៤ ពិន្ទុ
  • បាល់ពណ៌ខៀវ ១ មាន ៥ ពិន្ទុ
  • បាល់ពណ៌ផ្កាឈូក ១ មាន ៦ ពិន្ទុ
  • បាល់ខ្មៅ ១ មាន ៨ ពិន្ទុ

    *ទំរង់ភ្នាល់
  • FT.HDP : សមាជិកជ្រើសរើសការភ្នាល់មួយណាដែលក្រុមណាមួយនឹងឈ្នះដោយយោងទៅលើអត្រា HDP ដែលជាឈ្មោះក្រហមគឺជាផ្នែកដែលមានគុណប្រយោជន៍ខណៈដែលភាគីខ្មៅជាអ្នកបូកសរុបគុណវិបត្តិ។
  • FT.O / U : សមាជិកជ្រើសរើសការភ្នាល់លើពិន្ទុសរុបរបស់ភាគីទាំងសងខាងបន្ទាប់ពីការប្រកួតថាតើខ្ពស់ជាងឬទាបអាស្រ័យលើអត្រាជាក់លាក់។
  • FT.O / E : សមាជិកជ្រើសរើសការភ្នាល់លើពិន្ទុសរុបរបស់ភាគីទាំងសងខាងបន្ទាប់ពីហ្គេមទាំងសងខាងមិនថាលេខគូ។

ការគណនាហាងឆេងសុីសងនៃការភ្នាល់ស្នូកឃឺតាមអនឡាញ

នេះជាការវិភាគសាមញ្ញ៖ ហាងឆេងសម្រាប់ការភ្នាល់គឺជាប្រូបាប៊ីលីតេនៃព្រឹត្តិការណ៍ដែលកើតឡើង។ ប្រសិនបើមានអ្វីមួយទំនងជាកើតឡើង (ឧ. ក្រុមដែលចូលចិត្តឈ្នះ) វាមានហាងឆេងទាបជាង និងបង្ហាញអ្នកភ្នាល់ជាមួយ នឹងការត្រឡប់មកវិញតិចតួច។ ហាងឆេងត្រូវបាន កំណត់ដោយ កត្តាជាច្រើនដូចជា ទម្រង់ការឈ្នះ ការចាញ់ និងច្រើនទៀត ។

ហាងឆេងភ្នាល់ ជាទូទៅត្រូវបានប៉ាន់ស្មាន និងផ្គត់ផ្គង់ដោយអ្នកភ្នាល់។ អ្នកភ្នាល់គ្រាន់តែបំពេញជម្រើសរបស់ពួកគេដែលបានបង្កើតឡើង នៅលើការពិនិត្យ ឬវិចារណញាណចម្រាញ់។ ហាងឆេងសម្រាប់ការប្រកួតជាក់លាក់មួយអាច កែប្រែក្នុងសប្តាហ៍ ឬរយៈពេលឯកតា ។

ហាងឆេងអាច ខុសគ្នារវាងគេហទំព័រភ្នាល់ ដូច្នេះអ្នកភ្នាល់ត្រូវតែធ្វើ ការស្រាវជ្រាវរបស់ពួកគេ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ភាពខុសគ្នាគឺកម្រមានណាស់ លុះត្រាតែអ្នកលេងភ្នាល់សំណាង ។

ការភ្នាល់កីឡាស្នូកឃឺ និងហាងឆេងភ្នាល់កីឡាមានភាពខុសគ្នាយ៉ាងខ្លាំងនៅគ្រប់សៀវភៅកីឡាស្នូកឃ័រផ្សេងៗ។ ការភ្នាល់ស្នូកឃឺគឺនៅក្នុងទម្រង់ ប្រភាគដែលតួលេខត្រូវបានបង្ហាញជា 1/1, 1/4 និងច្រើនទៀត ។

ភាគបែងបង្ហាញពីចំនួនលុយដែលអ្នកលេងចង់ភ្នាល់។ លេខភាគបង្ហាញចំនួនប្រាក់ចំណេញ។ ដូច្នេះ ទឹកប្រាក់ភ្នាល់ 1/10 មានន័យថាអ្នកលេង នឹងឈ្នះ $1 នៅពេលដែលចំនួនភ្នាល់សរុបគឺ $10 ។

តើអ្នកលេងភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិតដោយរបៀបណា? ចំនួនទឹកប្រាក់នឹងត្រូវបានគណនាដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅពេលដែលប្រសើរជាងនៅលើគេហទំព័រ ភ្នាល់កីឡាអនឡាញ។ ភាពងាយស្រួលនេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងភ្នាល់ដោយមិនចាំបាច់ធ្វើ ការគណនាផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ។ អ្នកលេងអាចប្រើម៉ាស៊ីន គិតលេខ ដើម្បីទទួលបានគំនិតនៃចំនួនដែលពួកគេឈរ ដើម្បីទទួលបានពី ការភ្នាល់លើហ្គេមស្នូកឃ័រ ។

កត្តាជាច្រើនប៉ះពាល់ដល់ហាងឆេងភ្នាល់ស្នូកឃឺ រួមទាំងកម្រិតជំនាញរបស់អ្នកលេង ការសម្តែងបច្ចុប្បន្ន លក្ខខណ្ឌអាកាសធាតុកម្លាំងរបស់គូ ប្រជែងរបស់ពួកគេ និងថាតើពួកគេកំពុងលេងបានល្អប៉ុណ្ណា ។

ដោយសារតែស្នូកឃឺគឺជាកីឡាភ្នាល់ដ៏ពេញនិយម វាជាការងាយស្រួលសម្រាប់អ្នកភ្នាល់ក្នុងការភ្នាល់លើការភ្នាល់មួយផ្សេងទៀតដែលប្រសើរជាង ដោយជឿថាពួកគេត្រូវតែដឹងពីការភ្នាល់ និងក្រៅ ប្រសិនបើពួកគេភ្នាល់លើកីឡានេះ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ នោះមិនមែនតែងតែ ជាករណីនោះទេ ។

វាជារឿងសំខាន់សម្រាប់អ្នកភ្នាល់ដើម្បីទទួលបានចំណេះដឹងផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេអំពីហ្គេម និងការប្រកួតបច្ចុប្បន្ន ហើយមិនត្រូវធ្វើតាមអ្វីដែលហ្វូង មនុស្សអាចនឹងរំពឹងទុកនោះទេ។ ដោយ​សារ​តែ​ហ្វូង​មនុស្ស​អាច​នឹង​អបអរ​ឈ្មោះ​មួយ មិន​មែន​មាន​ន័យ​ថា​ អ្នក​ណា​នឹង​ឈ្នះ​ការ​ប្រកួត​នោះ​ទេ ។