PREDICTION 4_0
PREDICTION 4_0

រ៉ូឡែតដែលពេញនិយម ស័ក្តិសម​សម្រាប់​អ្នក​រាល់​គ្នា​ក្នុងការវិនិយោគ

រ៉ូឡែតដែលពេញនិយម

រ៉ូឡែតដែលពេញនិយម ជាហ្គេមកាស៊ីណូដែលដាក់ឈ្មោះតាម ពាក្យបារាំងមានន័យថា កង់តូច ដែលទំនងជាត្រូវបានបង្កើតឡើងពីហ្គេមអ៊ីតាលី Biribi ។ នៅក្នុងហ្គេមរ៉ូឡែត កាស៊ីណូអនឡាញនេះ អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសដាក់ភ្នាល់លើលេខតែមួយ ក្រុមលេខ ក្រហម ឬខ្មៅ ថាតើវាជា លេខសេស ឬលេខគូ ឬលេខខ្ពស់ (19–36) ឬទាប (1–18) ។ ទម្រង់ទីមួយនៃរ៉ូឡែតត្រូវបានបង្កើតឡើង នៅប្រទេសបារាំងសតវត្សទី 18 ។ ប្រវត្តិវិទូជាច្រើនជឿថា Blaise Pascal បានណែនាំទម្រង់ដើមនៃរ៉ូឡែតក្នុងសតវត្សទី 17 ក្នុងការស្វែងរកម៉ាស៊ីនចលនាជារៀងរហូត ។

យន្តការរ៉ូឡែតគឺជាកូនកាត់នៃកង់ហ្គេម បានបង្កើតនៅឆ្នាំ 1720 និងហ្គេមអ៊ីតាលី Biribi ។ អ្នកលេងរ៉ូឡែតមានជម្រើសភ្នាល់ជាច្រើនប្រភេទ ការភ្នាល់នៅខាងក្នុងគឺជ្រើសរើសចំនួនលេខ ពិតប្រាកដដែលបាល់នឹងធ្លាក់ចូល ទៅក្នុងហោប៉ៅតូចជាង ដោយផ្អែកលើភាពជិតរបស់ពួកគេទៅនឹងប្លង់ ។ អ្នកលេងដែលចង់ភ្នាល់ ‘នៅខាងក្រៅ’ នឹងជ្រើសរើសភ្នាល់លើការដាក់ជាក្រុម ទីតាំងហោប៉ៅធំជាង ពណ៌ហោប៉ៅ ឬថាតើលេខដែលឈ្នះគឺសេស ឬគូ ។ អត្រាសងប្រាក់សម្រាប់ប្រភេទភ្នាល់ នីមួយៗអាស្រ័យលើប្រូបាប៊ីលីតេ ។

តារាងរ៉ូឡែតជាធម្មតាកំណត់ការភ្នាល់អប្បបរមា និងអតិបរមា ហើយច្បាប់ទាំងនេះជាធម្មតាអនុវត្ត ដោយឡែកពីគ្នាចំពោះការភ្នាល់ខាងក្នុង និងខាងក្រៅរបស់អ្នកលេងទាំងអស់ សម្រាប់ការបង្វិលនីមួយៗ ។ សម្រាប់ការភ្នាល់ខាងក្នុងនៅតុគេហទំព័ររ៉ូឡែត កាស៊ីណូមួយចំនួនអាចប្រើ បន្ទះសៀគ្វីតុរ៉ូឡែតដាច់ដោយឡែក ដែលមានពណ៌ផ្សេងគ្នាដើម្បីសម្គាល់អ្នកលេងនៅតុ ។ អ្នកលេងអាចបន្តដាក់ការភ្នាល់ នៅពេលដែលបាល់វិលជុំវិញកង់ រហូតដល់អ្នកចែកបៀប្រកាសនោះ គ្មានការភ្នាល់ ឬ rien ne va plus ទៀតទេ ។

នៅពេលដែលលេខ និងពណ៌ដែលឈ្នះត្រូវបានកំណត់ដោយកង់រ៉ូឡែត នោះអ្នកចែកបៀដាក់សញ្ញាសម្គាល់មួយ ដែលគេស្គាល់ថាជាដុលលី លើលេខដែលឈ្នះនៅលើប្លង់តារាងរ៉ូឡែត ។ នៅពេលដែលដុលលីស្ថិតនៅលើតុ អ្នកលេងមិនអាចដាក់ភ្នាល់ ប្រមូលការភ្នាល់ ឬដកការភ្នាល់ណាមួយចេញពីតុបានទេ ។ បន្ទាប់មក អ្នកចែកបៀនឹងប្រមូលការភ្នាល់ ដែលចាញ់ផ្សេងទៀតទាំងអស់ ទាំងដោយដៃ ឬការភ្នាល់ ហើយផ្តល់ការសងទាំងអស់ដល់ការភ្នាល់ដែលឈ្នះទាំងអស់ ទាំងខាងក្នុង និងខាងក្រៅ ។

នៅពេលដែលអ្នកចែកបៀបញ្ចប់ការសងប្រាក់ សញ្ញាសម្គាល់ត្រូវបានដកចេញពីក្រុមប្រឹក្សាភិបាល ដែលអ្នកលេងប្រមូលការឈ្នះរបស់ពួកគេ និងធ្វើការភ្នាល់ថ្មី ។ រាប់ពិន្ទុក្នុងហ្គេមរ៉ូឡែត អ្នក​នឹង​ឃើញ​ពិន្ទុ​តាម​លេខ​ដែល​បាល់​ដែក​ធ្លាក់ ។ ឧទាហរណ៍ ធ្លាក់​លើ​លេខ​៥ គឺ​៥​ពិន្ទុ ឬ​ធ្លាក់​លើ​លេខ​២៥ គឺ​២៥​ពិន្ទុ ដោយ​មិន​ចាំ​បាច់​រាប់​ពិន្ទុ ឬ​បូក​ពិន្ទុ​ឲ្យ​ស្មុគស្មាញ​ដូច​នៅ​កាស៊ីណូ​ផ្សេង​ទៀត​ឡើយ ។ ប៉ុន្តែនេះគឺដោយសារតែហ្គេមរ៉ូឡែត មានទម្រង់ភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នា វានឹងមានវិធីផ្សេងគ្នាដើម្បីមើលចំណុចដូចខាងក្រោម ។

  • ពិន្ទុខ្ពស់គឺជាលេខរវាង 1-18 ។
  • ពិន្ទុទាបគឺជាលេខរវាង 19-36 ។
  • 1st Dozen គឺជាលេខរវាង 1-12 ។
  • Dozen ទី 2 គឺជាលេខរវាង 13-24 ។
  • Dozen ទី 3 គឺជាលេខរវាង 25-36 ។


ដូច្នេះហើយ អ្នកត្រូវមើលឱ្យច្បាស់ថាតើអ្នកភ្នាល់ប្រភេទណា ។ តើ​បាល់​ដែក​ត្រូវ​ឡើង​លេខ​ប៉ុន្មាន​ ដើម្បី​ទទួល​បាន​ប្រាក់​រង្វាន់? ដែលប្រសិនបើអ្នកជាអ្នកលេងល្បែងថ្មី វាត្រូវបានណែនាំឱ្យយល់ពី របៀបរាប់ពិន្ទុរ៉ូឡែតជាមុនសិន ។ ពេល​ដែល​អ្នក​ពិត​ជា​លេង​ អ្នក​នឹង​មិន​យល់​ច្រឡំ​។ ប្រសិនបើវាជាការភ្នាល់លើលេខត្រង់ ដូច្នេះ​មិន​គួរ​មាន​បញ្ហា​ក្នុង​ការ​មើល​ឃើញ​ចំណុច​នោះ​ទេ ។ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកដាក់ភ្នាល់តាមវិធីផ្សេងទៀត ដូចជាខ្ពស់ ឬទាប ឬដាក់ភ្នាល់ក្នុងទីតាំងទី 1 ទី 2 ឬទី 3 វាអាចបណ្តាលឱ្យមានការភ័ន្តច្រឡំ ។

រ៉ូឡែតដែលពេញនិយម បង្ហាញច្បាប់លេងនិងគ្រប់គ្រងពេលវេលា

រ៉ូឡែតដែលពេញនិយម ដែលអ្នកលេងល្បែងជាច្រើនចូលចិត្តលេងរ៉ូឡែតអនឡាញ មូលហេតុចម្បងគឺល្បឿននៃការលេង ។ រឿងសំខាន់មួយទៀតគឺអត្រាការប្រាក់ ទោះបីជាអ្នកភ្នាល់តិចតួចក៏ដោយ រង្វាន់គឺជាប្រាក់រង្វាន់ដ៏អស្ចារ្យបំផុត ។ ហើយមានទម្រង់នៃប្រាក់រង្វាន់ ដែលអ្នកលេងដើមទុនជាច្រើន ចង់ឈ្នះរង្វាន់នេះខ្លាំងណាស់ ។ រ៉ូឡែតធម្មតាមាន 37 (បារាំង និងអឺរ៉ុប) ឬ 38 (អាមេរិក) ដោយការ៉េនីមួយៗមានពណ៌ និងលេខ ។ វិធីសាស្រ្តភ្នាល់រ៉ូឡែតត្រូវបានបង្កើតនៅសតវត្សទី 17 ដោយជនជាតិបារាំងម្នាក់ឈ្មោះ Blaise Pascal ប៉ុន្តែវាត្រូវចំណាយពេលមួយរយៈ ដើម្បីទទួលបានការទទួលយក ។

រហូតដល់វាត្រូវបានគេស្គាល់យ៉ាងទូលំទូលាយ វាបានចំណាយពេល ។ រហូតដល់សតវត្សទី 18 ដោយអ្នកបង្កើតនេះ ទាំងគណិតវិទូ រូបវិទូ និងទស្សនវិទូ ដែលក្នុងវ័យកុមារភាពរបស់គាត់ត្រូវបានគេចាត់ទុកថាជា Blach ។ Paschal នេះ​ជា​កុមារ​ដែល​មាន​ចំណេះ​ដឹង​លើស​ពី​កុមារ​ធម្មតា ហើយ​ក្រោយ​មក​ត្រូវ​បាន​គេ​សរសើរ​ថា​ជា ​គណិត​វិទូល្បីល្បាញបំផុត ។ ក្នុងវិស័យគណិតវិទ្យាផងដែរ សម្រាប់ហ្គេមរ៉ូឡែតក្នុងសម័យកាលនោះ វា​ខុស​គ្នា​ខ្លាំង​ពី​សម័យ​បច្ចុប្បន្ន ។ ដោយសារតែទម្រង់ត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរ ជាបន្តបន្ទាប់រហូតដល់ មានទម្រង់មួយដែលត្រូវបានគេឃើញនៅថ្ងៃនេះនៅក្នុង ហ្គេម Joker ។

ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយការលេងល្បែងរ៉ូឡែត វានឹងមើលទៅដូចជាកង់ដែលមានពណ៌ខ្មៅ-ក្រហម-បៃតង ។ នៅខាងក្នុងកង់មានពណ៌នីមួយៗ វានឹងមានលេខខុសៗគ្នា ដែលនឹងបែងចែកជា 18 លេខខ្មៅ និងលេខក្រហមទៅជា 18 លេខ ខណៈពេលដែលលេខពណ៌បៃតង វានឹងមានលេខតែមួយគឺលេខ 0 (នៅក្នុងកំណែអាមេរិចមានលេខពណ៌បៃតងពីរគឺ 0 និង 00 នៅក្នុងរ៉ូឡែត 38 ខ្ទង់) ។ នោះគឺមានលេខសរុបចំនួន 37 ដែលលេចឡើងនៅលើការចុចពីលេខ 0 ដល់ 36 ។

ចំពោះរចនាប័ទ្មហ្គេមរ៉ូឡែតបច្ចុប្បន្ន អ្នកលេងត្រូវតែទាយថាតើបាល់ដែកមួយណា ដែលនឹងត្រូវបានបញ្ចូលនៅពេលបង្វិលកង់ តើ​អ្នក​នឹង​ឈប់ និង​ដោះស្រាយ​នៅ​លេខ​ប៉ុន្មាន? ឬឈប់នៅពណ៌មួយណា ? សម្រាប់ហ្គេមរ៉ូឡែត ការភ្នាល់មានពីរប្រភេទសំខាន់ៗ៖ ការភ្នាល់ខាងក្រៅ និងការភ្នាល់ខាងក្នុង ។

1. ការភ្នាល់ខាងក្រៅគឺជាប្រភេទនៃការភ្នាល់ ដែលមិនមានលេខជាក់លាក់ណាមួយ ដូចជាការភ្នាល់ដែលមានទម្រង់នៃការភ្នាល់លើសេស-គូ, ក្រហម-ខ្មៅ, ខ្ពស់-ទាប ។
2. ការភ្នាល់ខាងក្នុងគឺជាការភ្នាល់លើលេខផ្សេងៗ ដែលមាននៅលើក្តាររ៉ូឡែត ។ ឧទាហរណ៍៖ នៅពេលដែលយើងភ្នាល់លើលេខ 3 ឬដាក់ភ្នាល់លើលេខ 2 លេខ 3 លេខ 4 ដែលនឹងមានអត្រាការប្រាក់ខ្ពស់ជាង ការភ្នាល់ខាងក្រៅគឺមានតែហានិភ័យខ្ពស់ប៉ុណ្ណោះ ។

គន្លឹះក្នុងការឈ្នះហ្គេមភ្នាល់រ៉ូឡែតអនឡាញ

ការស្វែងរកយុទ្ធសាស្ត្រឈ្នះៗនៅរ៉ូឡែត គឺជាដំណើរដែលទាមទារការតាំងចិត្ត និងការអត់ធ្មត់ ។ វាអាចមានការពិចារណាផ្នែកច្បាប់ និងក្រម
សីលធម៌ ដែលត្រូវតែយកមកពិចារណានៅពេលប្រើប្រាស់យុទ្ធសាស្រ្តកាស៊ីណូ និងការលេង ។ អ្នកលេងអាចដាក់ហ្គេមក្នុងទម្រង់រហូតដល់ 10 និងមានអត្រាការប្រាក់ខុសគ្នា ។ អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសដាក់ភ្នាល់លើលេខ ឬទម្រង់ដែលចង់បាន វា​អាច​មក​ពី​ចំណូល​ចិត្ត​បុគ្គល ឬ​ការ​ព្យាករណ៍ ។ ទោះជាយ៉ាងណា ការជ្រើសរើសទម្រង់នីមួយៗ វានឹងមានសមាមាត្រផ្សេងគ្នានៃការទូទាត់ ។

បន្ទាប់ពីដាក់ភ្នាល់ Croupier បង្វិលកង់រ៉ូឡែតទៅខាងឆ្វេង បន្តដោយការបោះបាល់ អនុវត្តតាមបន្ទាត់នៃការបង្វិលនៃកង់រ៉ូឡែត ។
បាល់ឈប់នៅលេខមួយ ប្រតិបត្តិករហ្គេមនឹងបង្ហាញលេខដែលបាល់កំពុងបើក ។ បន្ទាប់មកធ្វើការប្រៀបធៀប ដើម្បីពិនិត្យមើលអត្ថប្រយោជន៍ និងការបាត់បង់ ។ អ្នកណាខ្លះចង់សាកល្បងលេង រ៉ូឡែតអនឡាញ អ្នកអាចសាកល្បងសិក្សាច្បាប់វិនិយោគ នៅលើគេហទំព័រខាងលើ ។ រ៉ូឡែតជាហ្គេមពេញនិយមតាំងពីបុរាណកាលមក ដោយសារតែវាមានភាពសប្បាយរីករាយ និងការប្រកួតប្រជែង ងាយស្រួលរកលុយ ហើយមានវិធីផ្សេងៗជាច្រើនក្នុងការភ្នាល់ ។

អ្នកអាចដាក់អន្ទាក់ផ្នែកខាងមុខ និងខាងក្រោយតាមគ្រប់មធ្យោបាយ ដូច្នេះអ្នកមិនខ្ជះខ្ជាយការវិនិយោគរបស់អ្នក ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រាក់ចំណេញប្រែប្រួលយ៉ាងខ្លាំង អាស្រ័យលើហានិភ័យដែលយើងជ្រើសរើស នេះធ្វើឱ្យរ៉ូឡែតជាហ្គេមពេញនិយម ។

1. ការជ្រើសរើសការភ្នាល់ ដូចជាលេខ
អត្រាការភ្នាល់គឺ 1 ដង ភ្នាល់ 36 ដង ។ ដើម្បីភ្នាល់ អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសលេខណាមួយពី 0-36 ។

2. ការជ្រើសរើសការភ្នាល់ជា ពណ៌
អត្រាសងគឺ 1 ដងក្នុងការភ្នាល់ បង់ 1 ដង ។ អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសពណ៌ខ្មៅ ឬក្រហម ។

3. ការជ្រើសរើស ការភ្នាល់ ខ្ពស់-ទាប
អត្រាសងគឺ 1 ដងក្នុងការភ្នាល់ បង់ 1 ដង ។ អ្នកលេងជ្រើសរើស លេខ​ដែល​នឹង​ត្រូវ​គូរ​គឺ​នៅ​ខាង​ខ្ពស់ ឬ​ខាង​ទាប (លេខ​ខាង​ខ្ពស់ 0-18 / លេខ​ខាង​ទាប 19-36) ។

4. ការជ្រើសរើស ការភ្នាល់ សេស-គូ
អត្រាសងគឺ 1 ដងក្នុងការភ្នាល់ បង់ 1 ដង អ្នកលេងអាចជ្រើសរើសទាំងផ្នែកលេខគូ ឬផ្នែកលេខសេស (លេខគូ៖ 2,4,6,8,10,12,16,18,20,22,24,26,28,30,32,34 និង 36 ) / ( លេខសេស : 1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23,25,27,29,31,33 និង 35) ។